Czterech wspaniałych

Pewnego slonecznego dnia w ciemnym lesie przy zachodzie slonca wynurzylo sie cos z ciemnej odchalani . Zaryczała niczym lew wyszła na plaże ubrana na czarno z laska w rece ryczac niczym lew, puszczajac serduszka oczami do wszystkich mężczyzn do okola lecz nikt nie zwracal na nia uwagi. spacerowała tak sobie spokojnym krokiem w ta i z powrotem az spotkala klaudie meryry. klaudia lubi trawe zielona i zapytała pumy czy zajaraja dżojnta i seks ostry caluski kizi mizi ona powiedziała oczywiscie i wyciagnela spod stanika pół kg trawy. po trzech głębszych buchach swiat zrobil sie roszooofffhyyy. obie uśmiechnięte patrząc sobie głęboko w oczy wpadły na pomysł ze nie maja jeszcze flaszki . ale zaraza puma zawsze przygotowana bo na trzezwo sie nie pieprzy i wyciągnęła flachę z odbytu. siadly na ziemie i zaczely pic..odplynely zanim doszlo do czego kolwiek puma juz miała orgazm pierwszy z wielu. klaudia ja zmierzyła nie wiedząc o co chodzi swoim ponetnym wzrokiem odsłaniając ponętnom grzywę niczym lessi niczym dziewica elwira.

Gdys widz atak skupione w niepewności słysząc w opchani zlizajacy się w isch storne pojazd. Podjadana puma ze sterczącymi sutami zdążyła tylko krzyknęła Klaudii kocham cie kiedy pojawili się oni;oo w trzy kołowej karecie przy szeroko otwartych oknach, w poswiecie zachodzącego słońca pokazały sie ich twarze, hot 13nastka i za kierownica tomus drajwer na widok którego wszystkie zwierzęta uciekały w krzaki. Jednak jego cos co ma w sobie spowodowało ze Klaudia i puma zaczęły tonąć we własnych sokach, gdy tomus się zatrzymał dziewczyny zaczęły mdleć. On nie zastanawiając się zapyta: ruchacie się czy trzeba z wami chodzić? Te zaczerwienione od razu wsiadły do samochodu i pojechali do jego rezydencji, czwarty karton od lewej. gdy Impressssska zaczęła się rozkręcać Klaudia zaczela dymach wszystko cos ie rusza, przeorała babcie, dziadka, siostrę i nawet królika. Tymczasem w drugim pokoju puma wywalająca swoje obfite cycki przez okno. Podrywała wszystkich chłopców z podwórka krzycząc: kocham cie! Kocham cie! Aaaaaaaaa, kocham cie! Gdy ta tak krzyczała w w oddali było słychać hardcorowe steki.. to był tomus dymający Klaudie. Gdy wszyscy byli zajęci soba po mieszkaniu rozbiegł się dźwięk dzwonka, hot 13nstka ubrana w latexxxxowe majteczki poszla otworzyc, jej oczom ukazał się kartofel.. mówiąc: siema zioooooooooom, Paolka jestem! I rzuciła się na szyje hot 13nastce. Szybko obie przeniosły się do pokoju nie świadome tego ze od łóżkiem dyma się Tomus. Paolka wstala bo Tomkowi stała pala, a paolka chciała żeby ja wydymala. Siadając obok powiedziała: możemy zaczynać. Objęła go reka. Przepięknie dziś wyglądasz – powiedzial patrząc na jej płaskie cycki, wyciągnął w ich stronę druga wolna rękę i dotknął ich, były nabrzmiałe i cudowne w dotyku.. nawet mial za co złapać. Zaczął je pieścić, nie ukrywal ze bardzo mu się to podobało.. dobra kurwa! Ściągaj te majty – powiedziała patrząc na jego fiuta który prężył się w bokserkach. Szybko to zrobił, a ona powiedziała: ooooooooo, bardzo ładny. Dziękuję, masturbacja go wyrobiła – odpowiedzial. Zaśmialiśmy się oboje, a ona wstała i rozebrała się. Uklękła i dopadła fujarę reka, krotko się nim bawiła a potem wziala go do ryja, tak jak lubi. Co za cudowne uczucie – pomyślał. Robiła mu loda tak długo aż zjebal się jej do buzi. Zaśmiała sie, wstała i oparła się o stół kręcąc tyłeczkiem. Tomus nie czekając ani chwili wstal i podszedł do niej, celując Wackiem w jej dupe. Zaczął jebacy ja z calych sil, a ona kwiczala jak prosie. KŁI KŁI! Klaudia słysząc wszystko obróciła się. Chwyciła jego glowe i wsadzila ja miedzy swoje balony. Teraz cie zgwałcę – powiedziała mu do ucha. O taaaaaaak – jeknął. Na początku była bardzo ciasna. Teraz oni zaczęli się ruchach, a jego fiut znikał w niej niemal do samego końca, ale co się dziwić zaledwie 8 cm. Mocniej, gruchaj mnie do końca – krzyczała! Ruchal ja z całych sil, przyciskając rekami jej pośladki. Klaudia jęczała coraz głośniej a on nie zwalniał. Oh już – powiedziała, próbując się uwolnić.. ale on dalej ja ruchał jak psa. Po chwili również i on doszedł tryskając jej w ryj ciepłą sperma. A Puma żyła długo i szczęśliwie.

Dodaj komentarz